5 pași pentru menținerea siluetei


xbody

La începutul primăverii, în fiecare an, vedem diverse articole care ne vorbesc despre slăbire, tonifiere și dietă, mai exact pregătirea pentru vară.

Dar cum să trecem cu bine peste Sărbători?

Acum că ne apropiem de Crăciun, vreau să vă propun 5 pași pe care eu îi urmez pentru slăbire și/sau menținerea siluetei chiar și în timpul iernii. Acești pași nu o să vă răpească din timp, dimpotrivă reprezintă o soluție mult mai rapidă decât altele și, să nu uităm, mult mai sănătoasă.

De multe ori ne gândim că vine Crăciunul, masa e plină, bucatele în familie sunt mai bune ca niciodată, iar apetitul crește. Dacă în restul anului ne hrănim cu salate și diverse mâncăruri ușoare, ieșim la alergare în parc, în preajma lunilor friguroase renunțăm la activitățile în aer liber care ne asigură o condiție fizică propice.

Ce putem face pentru a nu pierde foarte mult timp mergând la sală, dar și pentru a face față provocărilor culinare?

1. Ceaiuri

  • Ceai Verde – Recomandare: Beți aproximativ 2-3 căni de ceai pe zi, de preferat în prima parte a zilei.

Ceaiul verde ajută la accelerarea metabolismului. Polifenolii (antioxidanți) pe care îi conține produc căldură suplimentată în organism, astfel ajutând la arderea grăsimilor. Totodată încetinește procesul de îmbătrânire și consolidează sistemul imunitar. Ceaiul verde ne ajută la reducerea stărilor depresive datorate uneori de schimbările atmosferice, dar și energizează organismul în cazurile de oboseală.

Contraindicații: nu se recomandă ceaiul verde pentru persoanele hipertensive,  care suferă de afecțiuni cardiovasculare, renale, hepatice, ulcere sau pentru femeile însărcinate sau care alăptează. Cafeina este un alt compus ce se găseşte în ceaiul verde care produce creșterea tensiuni arteriale.

  • Ceai de Urzică – Recomandare: 2-3 cani de ceai de urzică zilnic (una din ele se poate combina cu cel de coada șoricelului pentru tonifierea stomacului) timp de 30 de zile pentru o cură de detoxifiere eficientă.

! Sfaturi: Folosiți ceai la vrac și nu în pliculețe. Ceaiul în pliculețe trece prin mai multe procese de mărunțire, contactul plantei cu lumina, oxigenul și cu apa din atmosferă crește, astfel se degradează antioxidanții și nutrienții mult mai rapid.

2. Mese regulate

Pentru a ne asigura că ne menținem silueta este foarte important să nu facem excese.

! Sfaturi: Calculează caloriile consumate și încearcă să nu depășești limita proprie. Se spune de multe ori că nu ai voie să mănânci una sau alta, dar în final, important este să mănânci atâtea calorii cât îți permite corpul tău pentru a te menține sau pentru a slăbi. Bineînțeles, dacă mănânci o porție de cartofi prăjiți cu o ceafă de porc, probabil nu vei mai putea mânca mare lucru în acea zi.

3. Program de somn

Recomandat este să dormim ~ 8 h/ zi.

! Sfaturi: Fă-ți un program de somn conform organismului tău. De exemplu, dacă te simți odihnit/ă după 7 ore de somn este în regulă. Important este să respecți pe cât posibil același program, să ai aceeași oră de culcare, dar și de trezire.

4. Foarte important – Exerciții fizice

Din cauza timpului liber redus am renunțat la a merge la sală/bazin sau de a face exerciții acasă. Viața sedentară, munca la birou ne afectează sănătatea mai mult decât ne dăm seama.

Vă propun o variantă rapidă și eficientă pe care am descoperit-o recent – XBody.

Scopul meu este de slăbire, tonifiere și recuperare pentru foarte multe probleme ale spatelui, inclusiv hernia de disc.

Echipa de la Pure Shapes mă ajută în acest sens.

De ce XBody și nu altceva?

Motivul principal este timpul. O ședință de electrostimulare musculară cu aparatul XBody durează doar 20 de minute care sunt echivalente cu două ore de sală intens. Apoi rezultatele, care vin mult mai rapid. Iar un alt avantaj este faptul că Pure Shapes îți pune la dispoziție tot ce ai nevoie: echipament, apă, prosoape, produse de igiena corporală, inclusiv un antrenor personal. Acestea fiind spuse, nu trebuie să îți iei decât entuziasmul și energia necesară, fără a fi nevoit să cari întregul echipament.

Pentru toate celelalte motive, am să vă las să le vizitaţi site-ul dar şi să testaţi. O şedinţă de probă la ei costă doar 40 de lei.

Pentru mai multe poze, le puteţi accesa pagina de facebook aici.

Rezultatele mele după o lună de antrenament?

Odată cu primul antrenament, am urmat toți pașii descriși în acest articol, iar rezultatele stau așa:

În primul rând mă simt mult mai bine datorită alimentației care am încercat să nu mai fie atât de grea, ci am consumat mâncăruri ușor de digerat astfel diminuând starea de oboseală și de greutate resimțită după masă. În același timp, am observat îmbunătățiri în ceea ce privește pielea și, nu în ultimul rând, am slăbit 3 kg.

Bineînțeles, nu este îndeajuns să facem doar sport sau doar să avem grijă la alimentație, ci trebuie să avem un echilibru între toate pentru rezultate mai rapide, mai sănătoase și mai eficiente.

Vă recomand să încercați acest timp de antrenament, este eficient şi datorită antrenorilor care îți vor face programul de exerciții personalizat în funcție de obiectivele tale. Mai mult decât atât, intensitatea va fi reglată pe fiecare grupă de mușchi în parte în funcție de rezistența ta și punctele tale de interes.

5. Exfoliere

Reducerea celulitei o poate ajuta zațul de cafea mult mai eficient decât multe alte soluții costisitoare. Eu nu sunt băutoare de cafea, dar folosesc zațul care este foarte benefic. Așa că, am achiziționat un filtru mic de cafea pentru a fi mai rapid și mai ușor de separat zațul de lichid.

Am încercat diverse produse pentru exfoliere, pentru reducerea celulitei. Unele nu au avut efect, iar altele îmi făceau pielea foarte uscată, dar zațul de cafea chiar își face treaba.

Cum procedez?

De 2-3 ori pe săptămână, înainte să folosesc gelul de duș îmi fac o exfoliere cu zaț de cafea pe întreg corpul (inclusiv față) care îmi asigură atât hidratare, cât și o piele fină, catifelată și bineînțeles reduce aspectul de celulită, iar tenul arată mult mai bine.

! Sfaturi: pentru un efect mai rapid, puteți combina zațul de cafea cu puțin ulei de măsline, iar înainte de clătire puteți pune folie și să lăsați timp de 15 minute să acționeze.

Acestea fiind spuse, doresc să-ți ofer un abonament pentru o lună în care să testezi și tu XBody. Dacă ești interesat/ă, nu uita să lași un comentariu, iar dacă acest articol a ajuns întâmplător la tine și nu ești interesat/ă, poate cunoști pe cineva care și-ar dori să testeze acest tip de antrenament.

You may also like

2 comentarii

  • Mara
    23 ianuarie 2017 at 11:01

    Foarte interesante sfaturile din acest articol.

    • Liz
      23 ianuarie 2017 at 12:19

      Iti multumesc, Mara! Sper sa iti fie de folos!

LEAVE A COMMENT

Liz Moldovan

About

Arta pentru mine este o expresie imediată de gândire, de simțire, un instrument pentru investigarea ideilor și înregistrarea cunoștințelor, fiind o reflecție a experienței; este o oglindă prin care îmi înțeleg locul în lume și prin care pot să văd cum gândesc.

Instagram